“Kesin Ölüm Nedeni Adli Tıp'ta Belirlenecek”

Malatya’nın Battalgazi ilçesinde 66 yaşındaki Nebahat Ş., evinde ölü bulundu. Eşinin haber alamaması üzerine yapılan ihbarla adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ekiplerin evde yoğun gaz kokusu tespit ettiği, ilk incelemelerde karbonmonoksit zehirlenmesi ihtimali üzerinde durulduğu öğrenildi. Nebahat Ş.’nin cenazesi kesin ölüm nedeninin belirlenmesi için adli tıp kurumuna kaldırıldı.

“Kesin Ölüm Nedeni Adli Tıp'ta Belirlenecek”
A- A+ PAYLAŞ
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit

Malatya — Battalgazi ilçesi Selektör Sokak’ta ailesiyle birlikte yaşayan 66 yaşındaki Nebahat Ş., evinde ölü bulundu.

Olay, akşam saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, Nebahat Ş.’ye ulaşamayan eşi, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

İhbar üzerine adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler, Nebahat Ş.’nin hayatını kaybettiğini belirledi.

Evde yapılan ilk incelemede yoğun gaz kokusu tespit edildi. Ekiplerin, Nebahat Ş.’nin karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceği ihtimali üzerinde durduğu öğrenildi.

İki çocuk annesi Nebahat Ş.’nin cenazesi, olay yerindeki incelemelerin ardından kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla adli tıp kurumuna kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme sürüyor.

KAYNAK: malatyagazete.com

BİLGİ: Malatyagazete.com, hiçbir ajansa abone değildir. Haber değeri taşıyan etkinlik, bilgi, dosya, ihbar ve basın bültenlerinizi burhan.karadum@gmail.com ve malatyagazetehaber@gmail.com e-mail adreslerine gönderebilirsiniz

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.