Malatya — Battalgazi ilçesi Selektör Sokak’ta ailesiyle birlikte yaşayan 66 yaşındaki Nebahat Ş., evinde ölü bulundu.
Olay, akşam saatlerinde meydana geldi. İddiaya göre, Nebahat Ş.’ye ulaşamayan eşi, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine adrese polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Eve giren ekipler, Nebahat Ş.’nin hayatını kaybettiğini belirledi.
Evde yapılan ilk incelemede yoğun gaz kokusu tespit edildi. Ekiplerin, Nebahat Ş.’nin karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceği ihtimali üzerinde durduğu öğrenildi.
İki çocuk annesi Nebahat Ş.’nin cenazesi, olay yerindeki incelemelerin ardından kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla adli tıp kurumuna kaldırıldı.
Olayla ilgili inceleme sürüyor.
KAYNAK: malatyagazete.com





















